Hulpverlening.
EHBO vereniging Rijsoord verzorgt regelmatig de hulpverlening op verzoek van andere verenigingen, organisaties en bedrijven bij activiteiten of ander evenementen. Indien een organisatie gebruik wenst te maken van onze deelname aan georganiseerde evenementen, dan kunt u hiervoor schriftelijk een aanvraag indienen bij het secretariaat van onze vereniging. Een aanvraag voor het leveren van onze diensten, dient 2 maanden tot minimaal 3 weken vooraf ingediend te worden. EHBO Vereniging Rijsoord is afhankelijk van de bereidwilligheid van haar vrijwilligers. Hierdoor is het mogelijk dat een aanvraag niet gehonoreerd kan worden. Voor deelname aan een evenement stelt de EHBO Vereniging als vereiste dat er minimaal 2 EHBOers worden aangevraagd. EHBO vereniging Rijsoord brengt de organisatie van een evenement een bedrag in rekening, berekend per persoon per dagdeel. (prijs op aanvraag). Over de totale kosten voor de deelname aan het evenement zal vooraf een rekening naar de organisatie worden verstuurd welke onverwijld dient te worden overgemaakt op onze bankrekening: IBAN NL 29INGB0000590810
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u te allen tijde contact opnemen met onze secretaris.
Secretariaat: mevr Janni van 't Zelfde-Kok
Tel: 0180 423 226
e-mail adres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Hulpverleners van EHBO vereniging Rijsoord:
Beginnende EHBO-ers worden er nooit alleen op uitgestuurd, een ervaren EHBO-er gaat altijd met u mee. Dit alles helpt ons ook om wat geld in kas te krijgen en u om uw EHBO kennis uit te breiden. In principe gaat u altijd minimaal met zijn tweeën naar een evenement om hulp te verlenen. Bovendien geeft het optreden als hulpverlener u meer zelfvertrouwen en de praktijk is tenslotte de beste leerschool. Wilt u zich aanmelden voor de hulpverlening dan kunt u contact opnemen met het bestuur.